Avatar billede nielswb Novice
10. april 2008 - 13:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Sony Ericsson K700i ordbog og danske bogstaver

Hej

Jeg har fået problemer med ordbogen i min K700i - den er nærmest gået i baglås, og kan ikke finde ud af ret meget mere  %(

Ydermere er æ, ø og å forsvundet fra tastaturet??

Jeg har overhovedet ikke ændret på nogle indstillinger, så min teori er, at ordbogen er svømmet over... kan det passe?

Hvordan får jeg bogstaverne tilbage?

Og kan jeg nulstille ordbogen?

%)
Niels
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2008 - 20:45 #1
har du prøvet fabriksindstillinger?
Avatar billede nielswb Novice
11. april 2008 - 09:23 #2
js.. ak ja - hvor dum kan man være??? nå, "nulstil alt" funktionen så lidt for omfattende ud (mine spil, billeder osv) til at gå i gang med lige nu, men lige ovenover var der jo opsætningsguiden, og den virkede sør'me!  %)))  - så mon ikke nulstilleren også havde gjort det... smid et svar så du kan få dine velfortjente points
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2008 - 11:39 #3
lad os dele :)
Avatar billede nielswb Novice
11. april 2008 - 12:31 #4
...
Avatar billede nielswb Novice
11. april 2008 - 12:32 #5
ok, tak  %)