Avatar billede ajhdk Nybegynder
10. april 2008 - 13:12 Der er 1 løsning

List Excel ark i et CheckListView og Træk data ud fra de. Has-ter

Jeg har brug for at:

1. liste alle .xls filer i en given mappe.
    Dette er gjort så filerne ligger i en combobox

2. jeg vælger en XLS fil fra comboboxen og derefter lister den alle Sheets fra den XLS fil.

3. Jeg trykker Træk data (knap) og den laver en TXT fil for hver sheet sådan at fx:

Sheets:
TestSheet1
TestSheet2
TestSheet3

Det er de samme felter i alle sheets hvor jeg skal bruge data fra.

Så den laver en TXT fil for hvert sheet:
TestSheet1.txt

og hver felt med data jeg trækker skal bare have hver sin linie i den TXT fil.

Det haster ekstremt meget at få løst dette problem så håber der er nogle hurtige på aftrækkeren der kan hjælpe :-)

--Anders
Avatar billede ajhdk Nybegynder
05. maj 2009 - 13:09 #1
lukker