Avatar billede nicqh Praktikant
09. april 2008 - 16:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

at spille med trådløst net

Hej eksperten..
Jeg har fået sat trådløst net op, men problemet er bare når jeg spiller cs kan der godt komme flush(hvor den lige fryser i 2 sek) ret ofte. Dette sker ikke når jeg har kabel på. Nogle der ved hvad det kan skyldes?
Avatar billede serverkudsk Nybegynder
09. april 2008 - 16:53 #1
det kan skyldes at der er væge imellem, hver gang du går gennem en væg ½ du styrken og du starter normalt med 54 Mbit og efter 3 væge er du så på 6,75 Mbit, hvor et kabel er på 100 Mbit (kan også være 1.000 mbit hvis netkortet i her ende understytter det)

Men det korte er at cs nok ikke kan sende oplysninger nok frem hurtig nok
Avatar billede serverkudsk Nybegynder
09. april 2008 - 16:53 #2
så svaret må blive brug et kabel..
Avatar billede nicqh Praktikant
09. april 2008 - 16:56 #3
der er åben dør ind til hvor den står. Det kan da ikke passe det ik kan lade sig gøre over trådløst. Gider ik trække et kabel det andet ser noget pænere ud
Avatar billede jeppe999 Nybegynder
09. april 2008 - 17:05 #4
En anden muglighed er at investere i en "wireless n" router og et netkort der understøtter det. "wireless n" er en teknologi der sender med 300mps(3 gange hurtigere end det gennemsnitlige kabel!) og i realiteten kan række min. 40m!
Avatar billede nicqh Praktikant
10. april 2008 - 15:21 #5
dvs. der ingen ting er at gøre ved problemet ud over at smide et kabel eller invistere i ny router?
Avatar billede jeppe999 Nybegynder
10. april 2008 - 17:05 #6
Ikke hvad jeg ved, men hvad er din opsætning(router, computer osv..)??
Avatar billede nicqh Praktikant
13. april 2008 - 21:57 #7
opsætning? Hvordan mener du?
Avatar billede nicqh Praktikant
19. juni 2011 - 22:35 #8
eeee