Avatar billede dkskynet Nybegynder
09. april 2008 - 16:12 Der er 3 kommentarer

PHP opgave

En meget stor PHP opgave

Skriv til min email

admin "a" megaland.dk  for info
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
09. april 2008 - 17:14 #1
Hej Jimmy

Jeg synes at inden du efterspørger folk til nye opgaver, bør du lige få afsluttet igangværende handler, som fx:
http://www.eksperten.dk/spm/815980
Hvor du skylder mig et større penge beløb.

MvH
Henrik Karlsen

Til andre:
Jeg kan desværre ikke anbefale jer at tage hans opgaver, efter jeg fuldførte en opgave (d. 04/02-2008), fuldt ud som aftalt, har jeg endnu ikke modtaget nogen penge fra ham. Endvidere er han holdt op med at svare på e-mails.

Jeg er klar over dette har foregået uden for Eksperten, men føler mig alligevel forpligtet til at informere jer andre om hans misbrug af folks tillid og arbejdskræfter.
Avatar billede morpheus Nybegynder
09. april 2008 - 23:38 #2
Jeg får følgende fejl når jeg sender til dig:

<admin [a] megaland.dk>: host megaland.dk[217.116.232.251] said: 554 5.7.1
    <admin [a] megaland.dk>: Relay access denied (in reply to RCPT TO command)
Avatar billede -veile- Nybegynder
15. april 2008 - 20:24 #3
hvor stor er opgaven og hvordan vil betalingen foregå