Avatar billede sunero Nybegynder
09. april 2008 - 12:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

specialtegn forsvinder ved udskrift af skabelon

Hejsa,

Når jeg opretter et dokument på bagrund af en skabelon, ser det meget godt ud. Men så snart jeg trykker på print knappen forsvinder æøå i hele dokumentet. Hvis jeg så lukker dokumentet og åbner det igen, er alt igen normalt, indtil jeg forsøger at udskrive det igen.

Det skal siges at skabelonerne kører fint på 4 andre PC'ere, men at det kun er på denne ene PC problemet opstår.

Nogen forslag ?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. april 2008 - 13:51 #1
Hvis det samme dokument kan printes fint på de andre pc'ere, ville jeg:

1. re-installere printeren (der er tale om samme printer til de 5 pc'ere, ikk'?)
2. reparere Office
Avatar billede sunero Nybegynder
12. april 2008 - 21:48 #2
re 1 :Det er en delt netværksprinter, men jeg er ikke sikker på at driveren er 100% ens på alle maskiner, så det er nok her jeg skal leder.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. april 2008 - 22:02 #3
Der ville jeg også starte :-)
Avatar billede sunero Nybegynder
20. maj 2008 - 14:00 #4
lukker