Avatar billede xnk Nybegynder
08. april 2008 - 19:49 Der er 1 kommentar

Hvilken Bærbar?

Hej

Jeg er i det problem at min godt efterhånden gamle computer er begyndt at melde fejl hele tiden - blandt andet "diskboot failure insert systemdisk" købte en ny harddisk sidst dette skete, ca 3 m¨åneder siden men nu er det altså sket igen og jeg gider virkelig ikke købe mere til den!. Tænkte derfor at jeg ville købe en bærbar istedet for.

Jeg har haft kigget på 2 bærbar.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/BAT-NOM1-Q4B07-LA1_(Wupti).html

-- Eller --

http://dk.zepto.com/Shop/Config.aspx?configurationid=312&notebookid=673

Jeg bruger for det meste min bærbar til at se film og hører musik og nogen gange spiller jeg en omgang WoW og så self lektier.
Zepto bærbaren har jeg tænkt på at købe Vista til plus lidt flere ram samt et Wlan kort - dette løber så op i et samlet beløb på 4400 for zeptoen.

Mit spørgsmål til jer er så - Hvilke er bedst til mit brug? Er er overhovedet gode nok? Og evt hvad kunne jeg ellers købe?

Håber i kan svare på mine spørgsmål og evt guide mig til den bedste løsning.
På forhånd tak - Andreas
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2008 - 08:32 #1
Fujitsu har det du skal bruge og jeg ville holde mig langt væk fra den Zepto. En AMD processor er også bedre til spil