Avatar billede laban1977 Nybegynder
08. april 2008 - 17:54 Der er 1 løsning

Skærm - størrelse samt HPs w2408h - råd søges

På arbejdet har jeg fået tilbudt medarbejder PC. Skærmmuligheden er HPs w2408h, men er i tvivl om 2 ting:

Størrelsen på 24"
- synes den er stor, men er det ikke bare en vanesag?
- eller kan den være for stor i nogle tilfælde?
(vi kan også få en 22" men prisforskellen er ubetydelig så hælder til den store)

HPs 2408h har jeg set i en butik, og den har en ret blank overflade - giver det gener som genskin? erfaringer søges?

Pga den blanke overflade, samt en stor fod på skærmen, har jeg overvejet at nøjes med PC'en og i stedet købe Dell's 24" til 3.000 kr. - er det en bedre ide? (den har en mat overflade)

Nu bruger jeg primært min bærbare computer til pokerspil på nettet samt surfing - men med en stationær med større skærm regner jeg med mere musik osv. på computeren.

På forhånd tak for rådgivning/erfaringer.
Avatar billede laban1977 Nybegynder
19. august 2008 - 12:39 #1
Lukket - ikke modtaget svar