Avatar billede getvolume Nybegynder
08. april 2008 - 14:55 Der er 4 kommentarer

Exportere database - hvad skal vælges (se screenshot)

Hej folkens,

Jeg skal have exporteret HELE (100%) databasen fra en af mine sites.

Jeg har vedlagt dette link og vil meget gerne vide hvad der skal vælges osv for at, det gøres korrekt.

http://www.kejseren.dk/sql.jpg

Hilsen herfra
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
08. april 2008 - 15:03 #1
jeg syntes umiddelbart,at det du har valgt ser fornuftigt ud (hvilket vil give dig et dump i SQL format).

Du skal dog være opmærksom på, at phpmyadmin (som du bruger), kan være problematisk/umulig at benytte til backup/export, hvis du har store datamængder, da du så vil opleve en http timeout.
Avatar billede getvolume Nybegynder
08. april 2008 - 15:19 #2
Ok.
Jeg vil da prøve at, se om det ikke skulle virke. Ellers må jeg lige høre hvad der så skal til for at, lave den fulde brugbare backup af DB
Avatar billede getvolume Nybegynder
08. april 2008 - 16:17 #3
vil du have points?
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
08. april 2008 - 18:25 #4
Yatzy!