Avatar billede straze Nybegynder
08. april 2008 - 14:21 Der er 9 kommentarer

Små lags i wow??

Hej Eksperten

Jeg har problemer med at mit wow (World of Warcraft) hele tiden kommer med sådan små lags i wow. Hvad kan være årsagen? Har prøvet og skrue op for fan. Så den kommer ned på 40 grader, har den nyeste driver fra www.nvidia.com

Computer info:
Q9300
Gigabyte: PA-G35-S3G
4 gb ram PC-6400
Geforce 8800 GTS 512mb ram.(Zotac)
Avatar billede jingles Nybegynder
08. april 2008 - 14:50 #1
Det er vel din internetforbindelse eller WOW serveren der er lidt overbelastet.

Udfra dine specs kan jeg ikke se noget problem, skulle da allerhøjst være fordi grafikkortet bliver for varmt og den så skruer ned for ydelsen, hvad er temp på GPU'en ?

Hvilket styresystem har du ?
Avatar billede straze Nybegynder
08. april 2008 - 14:56 #2
Har prøvet på 2 forskellige internet. Mine venner får ikke de små spike lags. Kun mig, jeg kører lige nu med XP 64bit. Gpu'en ligger på omkring de 48 grader. Har haft den nede på 40 grader, der laggede den også. Men det er som om den lige bremser op et split second. Hvor efter den kører fint, hvor den efter 5-10 sek igen laver den lille opbremsning.
Avatar billede straze Nybegynder
08. april 2008 - 15:02 #3
Undskyld mente ca 58 grader ligger den på.
Avatar billede anettehansen Nybegynder
08. april 2008 - 15:49 #4
Jeg oplever ofte det samme og Bliz har også meddelt at mange af serverne lider af overbelastning og at de er ved at prøve at finde en løsning på problemet. Min bar bliver ofte rød hvilket resulterer i at jeg bliver nødt til at genstarte computeren for at få bedre forbindelse til deres server, nu i min forbindelse "Bronze Dragonflight". Min computer er helt ny og vi oplever alle tilbagevendende lags desværre og der er ikke meget vi kan gøre ved det :(
Avatar billede straze Nybegynder
08. april 2008 - 15:56 #5
Okay, kunne man også sagtens tro da vores server er fyldt. Men forstår bare ikke hvorfor mine venner ikke også får spike lags.
Avatar billede anettehansen Nybegynder
08. april 2008 - 16:12 #6
Nej min veninde som sidder ved siden af mig, har den helt samme computer, er på det helt samme net og spiller på samme realm som jeg kan ofte have grøn bar hvorimod jeg har rød og omvendt! Prøv at checke om din server er fyldt og overvej eventuelt at skifte server med mindre du er involveret i en guild du ikke vil væk fra :)
Avatar billede straze Nybegynder
08. april 2008 - 19:53 #7
Tror jeg fandt problemet ved at force active lodret synkronisering(stav.dk) og sætte den ned på 60 hz.
Avatar billede anettehansen Nybegynder
29. juni 2011 - 14:34 #8
.
Avatar billede anettehansen Nybegynder
29. juni 2011 - 14:40 #9
Jeg lukker dette!