Avatar billede willersweb Nybegynder
10. maj 1999 - 00:00 Der er 7 kommentarer

Windows NT 4.0 Drivers LIB

Er der nogen der kan oplyse mig om hvor man kan finde komplet driver biblotek til Win NT

Og lad vær med at skrive PÅ CD-ROM, fordi jeg kører Windows Backoffice 4.0 og på cd.en mangler flere drivere.

Har du evt. et sted hvor jeg kan downloade bibloteket...

Mangler bla. følgende drivere:

Sndsys32.dll
PnPisa.inf

m.f.
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
10. maj 1999 - 11:35 #1
Jeg ved ikke helt hvad du mener men hvis det er drivers du mangler kan jeg anbefale www.winfiles.com, der er ALT i drivers. håber du kan bruge det...
Avatar billede bug Nybegynder
10. maj 1999 - 12:17 #2
Søg via http://ftpsearch.ntnu.com/ftpsearch

Det er jo licenseret software, så det ligger ikke lovligt nogen steder.

/BuG\
Avatar billede willersweb Nybegynder
10. maj 1999 - 12:41 #3
sorry bug...

ikke nogle point i denne omgang

Jeg fandt selv det jeg manglede
Avatar billede bug Nybegynder
10. maj 1999 - 13:17 #4
Ok.

/BuG\
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
10. maj 1999 - 23:03 #5
Prøv på MS hjemmeside, jeg har engang set en side med en oversigt over dirvere, hvor an kunne downloade dem
Avatar billede chaos Nybegynder
31. maj 1999 - 20:21 #6
PnPisa.inf og tilhørende filer ligger på NT Server CD'en, under drivers (vistnok)

Jeg kunne forestille mig, at det samme gælder dll'en til lyddimsen.

(Ellers skal jeg gerne droppe dem i en mail :o)

/Chaos
Avatar billede hj_hoberg Nybegynder
17. november 2000 - 13:56 #7
http://www.microsoft.com/hcl
kan du se hvilken hardware der understøttes af windows NT, og siden kan guide dig videre til drivere hos producenten.

Det er altid godt at vide om der i det hele taget findes en driver, inden der bruges kræfter på at søge :-)

Microsofts HCL liste -\"Den er god\"-