Avatar billede neostar Nybegynder
08. april 2008 - 12:10 Der er 14 kommentarer

BOOTMGR is missing

Jeg har lige købt en ny computer i Elgiganten, der skulle være Vista på den.. Men når jeg starter den op skriver den:

"BOOTMGR is missing
Press Ctrl+Alt+Del to restart"

Hvad skal jeg gøre?
Der hørte ingen cd med til computeren.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 12:15 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 12:16 #2
Hvad er det for en computer? har du overhovedet installeret Vista?
Avatar billede neostar Nybegynder
08. april 2008 - 12:25 #3
jape44 > Jeg kan slet ikke komme ind i windows, det kommer lige så snart jeg tænder

helgec > Nej jeg har ikke installet vista endnu. Men det skulle meget gerne ligge klar på computeren.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 12:42 #4
Avatar billede neostar Nybegynder
08. april 2008 - 12:45 #5
jape44 > Jeg forstår dig ikke rigtig, hvad skal jeg gøre med den hjemmeside.
Jeg kan ikke åbne den på den computer der ikke virker.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 12:46 #6
"Nej jeg har ikke installet vista endnu. Men det skulle meget gerne ligge klar på computeren." Ja men så skal du jo bruge en eller anden taste kombination for at starte installationen
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 12:49 #7
nej, men du kunne måske downloade Windows PE og brænde den på en cd eller usb
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 12:52 #8
Avatar billede neostar Nybegynder
08. april 2008 - 12:59 #9
jeg har ingen brændbare cdere og kan ikke få det til at virke med USB..
Må prøve at få fat i en cd, eller kan jeg ikke rigtig se hvad jeg skal gøre..
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 13:07 #10
prøv nu bare at gå ind på elgiganten der en vejledning, med nogle tastekobinationer men jeg ved jo ikke hvilken pc du har købt
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 13:16 #11
Hvorfor melder du ikke tilbage hvad din computer hedder
Avatar billede neostar Nybegynder
08. april 2008 - 13:23 #12
det er en packard bell med intel pentium dual core.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 13:28 #13
Når Packard Bell logoet vises, skal du trykke på [F11] i nogle få sekunder for at starte gendannelsesprogrammet
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2008 - 11:26 #14
Lidt respons fra spørger??