Avatar billede procyon Nybegynder
18. juni 2001 - 23:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværkshastighed en mangelvare

Hejsa. Jeg har lige installeret dual os med Me og W2K. Jeg skal flytte 6 GB fra min filserver til et drev på min WS. I W2K tager dette cirka 6 minutter over et 100Mbps netværk, men i Me tager det 40 min eller sådan noget... Er der nogen der har samme problem? Jeg kører med Accton EN-1207D, men har prøvet at opdatere driverne... Er det ,uligt at tildele RAM til sit nic? Mvh Procyon
Avatar billede dino3003 Nybegynder
19. juni 2001 - 00:35 #1
kunne det være at din filserver også kørte w2k for så vil det altid gå hurtigere ind vis du køre påtværs af to forskellige styresystemer!
MVH.Dino3003
Avatar billede procyon Nybegynder
19. juni 2001 - 00:44 #2
Min server kører W2K Server, ja - men W9x laver ikke problemet med 40 minutters xfer mellem min server og den selv, da jeg brugte den... Problemet er også, har jeg fundet ud af nu, til stede under xfer mellem hdd til hdd... WinMe er KÆMPE langsomt...