Avatar billede casperdj8 Nybegynder
08. april 2008 - 09:14 Der er 3 kommentarer

Creative Zen Vision M hvorhenne?

Okay så jeg skal bruge en Creative Zen Vision: M - helst en 60gb version.
Men jeg kan dårligt nok finde en 30gb version her i Danmark, jeg har ikke lyst til at købe en brugt over ebay eller noget lign.

Er der nogle her som ved HVOR modellerne sælges? (Vil kun have 60gb hvis prisen ikke er meget højere end 30gb'en, det er den nemlig ikke i USA på Creative's hjemmeside).

Og Eventuelt et alternativ til den MP3 afspiller? Minimum 5gb og al APPLE er UDELUKKET . (;
Avatar billede bjornicle Nybegynder
08. april 2008 - 09:45 #1
Du skal naesten skrive til Creative og hoere hvad der er sket, fordi man kan da godt nok ikke finde den nogen steder som du siger. Tidligere har den vaeret baade paa edbpriser og i fysiske butikker, har selv koebt en i computercity for et aars tid siden.
Avatar billede larsoslo Nybegynder
09. april 2008 - 22:01 #2
men den der 30gb koster jo kun 893 kr på dere hjemmeside
http://dk.europe.creative.com/shop/welcome.asp?category=111&subcategory=124#124
Avatar billede larsoslo Nybegynder
10. april 2008 - 01:58 #3
og de omtaler den selv her på deres hjemme side så det er da bare at ta kontakt med dem på mail .

http://dk.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=15986