Avatar billede hesus Nybegynder
07. april 2008 - 21:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visuel editor

Er i gang med at implementere en visuel editor hvor man skal kunne oprette en række noder (cirkler) og en række beskeder mellem noder som skal defineres som en pil fra en node til en anden... Det skal derfor være muligt at vælge de forskellige objekter (cirkler og pile) og redigere en række af deres properties.. Hvad vil være den bedste måde at gøre det på? Har overvejet at lave det med GDI ved at tegne objekterne og så tjekke om der bliver trykket på dem ved at kigge på musens koordinater men er der ikke en nemmere måde at gøre dette på så de automatisk oprettes som selectbare objekter i editoren?
En anden ting som skal være mulig er at pilene hækler sig fast på cirklerne så når man flytter en cirkel følger pilen med..
Avatar billede sherlock Nybegynder
08. april 2008 - 07:06 #1
http://meesoft.logicnet.dk/DiagramDesigner/

Open source diagram editor.
Avatar billede hesus Nybegynder
08. april 2008 - 17:25 #2
Kan ikke se hvordan dette skal hjælpe mig til at implementere en editor i C#???
Avatar billede hesus Nybegynder
15. april 2008 - 17:23 #3
svar