Avatar billede zakiller Nybegynder
07. april 2008 - 17:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sync Outlook Undermapper ?

Hej,

Jeg sync'er min mobil (Windows Mobile) med en hosted Exchange løsning - det virker rigtig godt, bortset fra en enkelt lille og vigtig detalje.

Jeg får ikke undermapperne med - dvs. selve undermapperne kommer med over i telefonen, men der er ikke noget i dem ????
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. april 2008 - 08:52 #1
Og det er ikke fordi, data i undermapperne er ældre end den datogrænse du har sat? (f.eks. 3 uger).
Avatar billede zakiller Nybegynder
08. april 2008 - 09:42 #2
Nej, jeg har lige dobbelt tjekket - mailen forsvinder fra inbakke men kommer ikke frem i undermappen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. april 2008 - 10:10 #3
Jeg har lige prøvet selv, at slå en undermappe til. (Activesync-> Funktioner-> indstillinger -> Synkroniseringsindstillinger afsnit server, knap Konfigurer-> Marker indbakke og klik indstillinger-> Vælg mapper-> og så vælge de mapper jeg ville have med.

Umiddelbart dukkede der heller ikke noget op, når jeg synkroniserede via PC´en (andet end den tomme mappe), men da jeg synkroniserede over GSM, dukkede alle mails i mappen op.

Kan du fremprovokere noget lignende, eller kommer der slet ikke noget? (PS: ActiveSync v4.5 på WinMobile 2003 SmartPhone)
Avatar billede zakiller Nybegynder
05. september 2008 - 10:53 #4
.......................................og månederne gik........jeg har prøvet det du siger

Du siger: Activesync-> Funktioner-> indstillinger -> Synkroniseringsindstillinger
Jeg gør: Start -> ActiveSync -> Menu -> Indstillinger

Så får jeg nedenstående billede (nogenlunde)

Microsoft Exchange
  Kontaktpersoner
  Kalender
  E-mail
  Opgaver

Så vælger jeg E-mail og trykker på Indstillinger nederst til højre.

Så har jeg et billede med følgende muligheder:

Hent forrige:  (dropdown)
Meddelelsesformat: (dropdown)
Makimal filstørrelse ved hentning: (dropdown)
Medtag vedhæftede filer (checkbox)

Så er der her en avanceret knap som sender mig videre til et billede, der har noget med kryptering og certifikater at gøre.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. september 2008 - 15:26 #5
Hmm -
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. september 2008 - 15:28 #6
:-) Den gik lidt hurtigt...

Jeg tror jeg fik luret hvor vi er forskellige. Du gør det ganske givet på din telefon - den vej igennem er det (sjovt nok) ikke muligt.

Du skal installere ActiveSync på en PC, sætte PC´en på, og oprette en konto.

Det er i ActiveSync på PC´en du derefter kan gå ind og bestemme, hvilke mapper der skal synkroniseres.

Og ja - de bliver netop synkroniseret "offline" over GSM fra Exchange.
Avatar billede zakiller Nybegynder
11. november 2010 - 14:01 #7
Lukker den lige...