Avatar billede bamville Nybegynder
07. april 2008 - 15:54 Der er 5 kommentarer

PC fryser ved bootscreen med 4gb ram, men ikke med 3gb

Hej! Jeg har et Asus Striker Extreme bundkort med 2gb ram! det kørte fint! derefter købte jeg 2x1gb sticks af samme type og mærke, så der  altså var 4gb ram i, men når den har alle 4 sticks i med 1gb stykket, fryser computeren ved bootscreen, når jeg så kun sætter 3x1gb sticks i, virker det fint??? er der nogen der kan fortælle mig hvordan det kan være ?, tak for forhånd ^^
Avatar billede matcho Nybegynder
07. april 2008 - 16:41 #1
Jeg har læst om det problem før han klarede det ved og sætte 2x2048mb blokke i,men aldrig set det.
Avatar billede dominake Nybegynder
07. april 2008 - 16:53 #2
hvilket styre system bruger du
Avatar billede bamville Nybegynder
07. april 2008 - 17:20 #3
hmm det lyder ikke godt :O, jeg har Windows XP Pro

er ikke så glad for at skulle købe 2gb sticks, det burde da virke sådan her :S
Avatar billede bamville Nybegynder
07. april 2008 - 17:52 #4
....?
Avatar billede matcho Nybegynder
07. april 2008 - 18:19 #5
Igen noget noget jeg har læst,en med et P5K bundkort skulle ind i bios og slå noget til før det ville bruge alle sokler.