Avatar billede peter_holst Praktikant
07. april 2008 - 11:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webudviklere til større website

Hej

Jeg søger hjælp til at finde firmaer i Region Syddanmark som kan hjælpe med udviklingen af en større hjemmeside til en fodboldklub.
Af specielle ting kommer siden til at indeholde et større hold-system samt et bookingsystem. Derudover normale statiske sider, nyhedsmoduler, kontaktpersoner, aktivitetskalender mv.
Det skal naturligvis laves i et CMS system og med et professionelt design. CMS må gerne være open source men er ikke et krav.

Kender du nogle interresante firmaer som kan løse den slags opgaver på en professionel fason?
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. april 2008 - 11:12 #1
Hej Peter,

Jeg bor i Odense, og jeg vil da meget gerne hjælpe til med designet. Vi kan finde en programmør som kan hjælpe os med at få det implementerer professionelt.

Kig lidt på min hjemmeside, der kan du se om jeg er den rette til jobbet :)

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2008 - 11:24 #2
Hej Peter

Jeg bor i Kolding, er lige flyttet hertil fra Odense, hvor jeg arbejder til dagligt.
Jeg vil også gerne hjælpe med at lave designet, men som Tino skriver, så skal vi ud og have fundet en god og professionel programmør.

Er der noget at hente for designer og programmør?

Kig lidt på min hjemmeside, og se mine referencer.

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
Avatar billede peter_holst Praktikant
07. april 2008 - 11:29 #3
Jeg vil helst hvis det bliver et firma til hele opgaven, men hvis i kan finde en programmør at samarbejde med er jeg da åben for muligheder.

uman: Hvad mener du med om der er noget at hente?
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. april 2008 - 11:34 #4
Det meste af det du beskriver kan laves i Joomla CMS, men jeg skal nok finde en programmør til at skræddersy det til jeres ønsker. Hvis du er interesseret i at få mig til at løse opgaven, så send mig en mail på mail@tinocordes.dk - så kan vi snakke om pris og deadline.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede agermose Nybegynder
07. april 2008 - 11:35 #5
se evt. http://www.webzoo.dk - de har lavet bla. AGF' side.

Hilsen
Jan Agermose
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
07. april 2008 - 17:58 #6
Hej Peter!
Vi Web-bureau som udfører professionel og unikke hjemmesider, webshops, microsites, reklame-banners, visuel designs, billede manipulation til fair og rimelige priser.

My Web Creations består af 32 fultids programmører og webdesignere tilknyttet selskabet. Dette gør, at vi kan håndtere lige fra små til mega store webprojekter (portaler)

Vores kompentence indenfor kodning: Prado PHP5 og ASP.net til alle vores web-projekter,vi har stort kendskab til Open Source Joombla CMS og Drupal.

Indenfor design:  Photoshop CS2/CS3, Coreldraw X3, Adobe Ilustrator, Macromedia Flash, Andet: CSS2, DHTML, Javascript, AJAX, Actionscript, Integration med økonomi-program Mamut E3.

Klik på nogen af vores nyeste referencer:

http://2bs.dk

http://www.dangkhoi.vn

http://www.vietnamasia.net/bic_v2

http://222.253.145.124/general/alfaromeo/intro.html

Ser frem til at høre dig, og skulle du have yderligere spørgsmål evt. referencer
er du velkommen til at kontakte undertegnede.

PS! Smid en email alle dine ønsker/krav, så giv jeg en helt uforpligtende prisoverslag, tidsplan og layout forslag

Med venlig hilsen
Kim Hau
email. tkhau@mwc.vn
Avatar billede aplosweb Nybegynder
12. april 2008 - 12:20 #7
Hej Peter,
Vi er et Web-bureau som er placeret i Sønderborg, og vi vil gerne tage et kig på opgaven, du er velkommen til at kontakte os på +(45) 5088 0502 eller mail contact(SnabelA)aplosweb.com

Du finder mere information omkring os på
http://www.aplosweb.com/

Med venlig hilsen,
Kasper B Christensen