Avatar billede toonblood Nybegynder
06. april 2008 - 15:10 Der er 4 kommentarer

Kiss DVD DP-508

hej jeg har en kiss DVD model DP-508. jeg vil høre om der er en mulighed for at få danske subtitels til divx film som ingen undertekster har. ? når jeg streamer dem fra min kiss dvd
Avatar billede darrich Novice
17. april 2008 - 13:49 #1
Divx "klip/filer" skal være lavet med de undertekster du vil have vist.
Avatar billede toonblood Nybegynder
17. april 2008 - 14:12 #2
der er ingen måde man kan få undertekserne fra www.divxstation.com ind på filmene?
Avatar billede darrich Novice
18. april 2008 - 18:18 #3
Så vidt jeg ved er det kun i forbindelse med brænding af en skive man kan gøre det.
Avatar billede darrich Novice
13. juni 2008 - 14:02 #4
Husk at lukke spørgsmålet