Avatar billede haz Nybegynder
06. april 2008 - 04:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

website tilbage til visual studio

jeg har fået overdraget en klubs hjemmeside for at opgradere den , siden er skrevet i vs 2005 c# men jeg har kun fået den uploadede kode , er det muligt at få noget af den "originale" kode frem eller må jeg til at begynde forfra ?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. april 2008 - 04:43 #1
.aspx filerne er jo originale

.aspx.cs i App_Code er også originale

.dll filer i bin dir er ikke umiddelbart til at konvertere til de originale .cs filer

Prøv og spørg om ikke hele projekterne kan findes.

Ellers må du igang med en decompiler såsom Reflector.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. april 2008 - 07:41 #2
Har du et "published" website, uden cs-filer, er det ikke et projekt du skal gå i krig med (dekompiler...). Du skal be' om kildeteksten. Eller lave det forfra ;)
Avatar billede haz Nybegynder
08. april 2008 - 15:41 #3
det var det jeg frygtede :(
Avatar billede haz Nybegynder
09. april 2008 - 15:06 #4
det er nu lykkedes at fremskaffe aspx og cs filerne men der er ikke noget projekt , er der en måde kan man lægge dem ind i et projekt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. april 2008 - 15:44 #5
Du kan bare åbne kataloget med    File | "Open Web Site"
Avatar billede haz Nybegynder
09. april 2008 - 16:59 #6
kan ikke se nogen open web site under File
mangler den i express edition ?
Avatar billede haz Nybegynder
09. april 2008 - 16:59 #7
kan ikke se nogen open web site under File
mangler den i express edition ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. april 2008 - 17:01 #8
Øh Express Edition ... det ved jeg ikke. Men du kan i hvert fald altid oprette et nyt projekt ud fra eksisterende filer. Du kan måske også lave et tomt projekt og "Add Existing Item" for de filer du har.
Avatar billede tomledk Nybegynder
12. april 2008 - 07:09 #9
Shift+Alt+O og derefter finde folderen hvor du har placeret sitet.
Avatar billede haz Nybegynder
18. april 2008 - 03:24 #10
takker den første der laver et svar for points
Avatar billede arne_v Ekspert
19. april 2008 - 20:15 #11
vi kan jo også dele