Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
18. juni 2001 - 21:55 Der er 17 kommentarer og
4 løsninger

\"computeren\"?

Hej, vi nørder kalder den ting som ikke er vores skærm computer ikke??

Nogen der har en eller anden fancy betegnelse, da jeg er MEGET træt af folk der kalder \"kassen\" for harddisken!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juni 2001 - 21:58 #1
Helt enig .. min søster troede endda engang at Winsnooze lå inde i skærmen *låååål*
Avatar billede hotpop Novice
18. juni 2001 - 21:58 #2
det hedder rent faktisk et tower el. case. personligt kalder jeg den for Pluto!
Avatar billede hotpop Novice
18. juni 2001 - 21:59 #3
tdaugaard> *loool*
Avatar billede codez Nybegynder
18. juni 2001 - 22:00 #4
Det er jo den som er computeren..
Men hvis du vil kalde den noget andet så kald den maskinen.. det er jo den som driver det hele..
Avatar billede double-g Juniormester
18. juni 2001 - 22:03 #5

måske fidus-boxen. :-))
Avatar billede tkirk Nybegynder
18. juni 2001 - 22:03 #6
LOL, inde i skærmen LOL

Jeg har også tit været ude for, at folk som skulle se sig smarte nok til at kommenterer min maskine, har sagt:
\"Nøøøj! Sikke en stor harddisk du har! Det må jeg nok sige, den er større end min!\"
...efter de har set mit AOpen HX08...
Avatar billede hotpop Novice
18. juni 2001 - 22:04 #7
tkirk> en klassiker *gg*
Avatar billede sukos Juniormester
18. juni 2001 - 22:05 #8
puteren
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
18. juni 2001 - 22:09 #9
Jeg plejer også at kalde den computeren, men de fleste har jo den opfattelse at computeren er alle delene som en enhed..
Avatar billede aaa000 Nybegynder
18. juni 2001 - 22:10 #10
kassen kaldes kabinet eller tower
Avatar billede scott Nybegynder
18. juni 2001 - 22:12 #11
Den box er enten Kabinet, tower, box eller layer, nogen siger også boxster
Avatar billede scott Nybegynder
18. juni 2001 - 22:14 #12
Men jeg kalder den ULLA *GG* *ROFL - Rollin on the floor laughting*
Avatar billede tkirk Nybegynder
18. juni 2001 - 22:15 #13
hotpop~> Yupz, men noget så irriterende, da man helst ikke vil afbryde dem i deres storheds-vanvid om at vide mest om computerer, som de med garanti ikke har siddet ved siden 1993.

Se SÅ er det sjovt at vise dem Quake III: Arena motoren i aktion, så falder kæberne :D
Avatar billede driis Nybegynder
18. juni 2001 - 22:57 #14
Personligt kalder jeg min for \"spanden\" ... ;-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. juni 2001 - 23:38 #15
jeg kalder min for \"GUD\"!

eller \"Mystery Box\", da det er sjældent at jeg ved hvad den laver.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. juni 2001 - 23:40 #16
alvorlig talt, kalder jeg den \"computer\"
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. juni 2001 - 23:45 #17
Hmm..... Er jeg den eneste som kalder min comp for \"KONEN\"...???

-Anders
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
19. juni 2001 - 00:13 #18
Hmmm.. Er jeg den eneste der har på fornemmelsen at folk er lidt userøse? *gg*
Avatar billede rabenskralden Nybegynder
19. juni 2001 - 00:25 #19
Så lad dem da rende med \"harddisken\" det er jo ikke det der er så vigtigt....det er jo indholdet
-rabenskralden
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
19. juni 2001 - 00:44 #20
rabenskralle>> Tjaa, jeg ville nu foretrække at beholde hele min computer + min skærm, tastatur mus mm.. :-)
Avatar billede scott Nybegynder
10. juli 2001 - 03:23 #21
Min hedder ikke ulla mere da den er opgraderet, nu hedder den ulla2 *Gg*

/Scott