Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
04. april 2008 - 19:42 Der er 14 kommentarer

PHP Programør/selvlært allround søges til nyt firma

PHP Programør/selvlært allround søges til nyt firma.

Dette bliver ikke det store IT eventyr, men måske alligevel?

Du skal være 100 % ærlig, stole på 100 % og ligetil at snakke med.

Opstarten ligger med 2 projekter som kan blive store, men ellers udvikling af webløsninger, har lidt ideér fra tid til anden, men har ikke dygtigheden i PHP til at kunne udfør dem i praksis.

Du behøveds ikke være uddannet, men godt selvlært og vil noget med dit liv, så er den købt.

Jeg skulle kunne få fat i dig både skype samt på msn.

Snakker dagligt og breefer... kontakt er vigtigt.

Hvis interesse så kontakt på E-mail post@uffe.it
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
04. april 2008 - 19:58 #1
Glemte at sige at du bliver freelancer og ikke partner i firmaet, ihvertfald ikke til at starte med, men hvad fremtiden bringer ved man jo aldrig, man er jo sin egen lykkesmed, siges der...!
Avatar billede jokkejensen Novice
04. april 2008 - 20:16 #2
Hvad prisleje havde du forestillet dig?

og kan du på nogen måde overveje at bruge cms, og andet sprog?

Man kommer oftest hurtigere i mål, hvis man ikke starter med lave sådan noget systemkritisk noget, hurtigst muligt.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. april 2008 - 20:42 #3
nå never mind, man skal vist læse det hele :)
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
04. april 2008 - 22:04 #4
Du er ikke blandt dem jeg ønsker mig, jeg skal hverken høre prisleje, komme hurtigt i mål, eller utoldmodighed, så tror jeg det er rydet af vejen...

Jeg skal bruge 1 til 2 personer som godt tør tage chancer, det er vi nødt til for at måske score kassen...
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
05. april 2008 - 14:44 #5
Firmasitet er lavet så kan du se lidt om hvad det er, http://webcronik.dk og så har jeg umiddelbart 2 store projekter på bedding...
Avatar billede -veile- Nybegynder
15. april 2008 - 20:41 #6
Hvad er det for en slags projekter du tænker på ?
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
15. april 2008 - 21:15 #7
Jeg kan småt sige at, det ene projekt er en JobPortal, men ikke set før, og det andet, et voksen størrelse af arto...

Men er ikke intersseret i en frelancer mere, men en partner, da jeg ikke kan skaffe kapital til løn...
Avatar billede -veile- Nybegynder
15. april 2008 - 21:26 #8
hmm okay, så ved jeg ikk om det er så fedt, hvis det så går i vasken! så får jeg jo ikke meget ud af det
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
16. april 2008 - 06:53 #9
Ok, jeg syns du skal se på det som en mulighed, hvis de 2 muligheder kommer op, og der er der meget store cnancer for, og jeg har da også en idé til sponcer til en af projekterne, og så senere hen programere webdesign fra firmaet, og jeg har ne extra idé mere, ikke noget stort men også en ting, jeg er faktisk en idé mager og r god til at finde huller der mangles på nettet, men som sagt kan jeg ikke love dig guld og grønne skove, men mulighederne er der faktisk, og på den anden side, du skal ikke sætte penge til, og jeg indbyder til den indtjente krone, tænk nu over det...
Avatar billede jokkejensen Novice
16. april 2008 - 10:25 #10
"Du er ikke blandt dem jeg ønsker mig, jeg skal hverken høre prisleje, komme hurtigt i mål, eller utoldmodighed, så tror jeg det er rydet af vejen..."

Ok, super screening, ikke høre prisleje for en freelancer ? ikke komme hurtigt i mål - med en freelancer ? den fatter jeg dog ikke.

Jeg ønsker dig held og lykke..
Avatar billede -veile- Nybegynder
16. april 2008 - 20:22 #11
Hvad vil du give af garanti for at jeg får noget ud af at kode systemerne for dig, og du så ikke bare hiver dem til dig og sætter det op på dine egne sider, og så tjener jeg ikke en skid, og du score gevinsten med fri udvikling ?
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
16. april 2008 - 22:07 #12
Jeg må indrømme at jeg slet ikke har tænkt i disse baner, da jeg slet ikke tænker på denne måde, men du vil få tilgang til mine server og alle mine sites, koder m.m, så jeg skal også kunne stole på dig, da du faktisk kan lukke mig ude af eget webhotel eller såmænd bare stjæle hele moliviten, hvorfor tror du jeg skrev i indledningen, jeg skulle kunne stole på dig 100%, se oppe i teksten!
Avatar billede -veile- Nybegynder
18. april 2008 - 00:16 #13
Jah har jeg læst.. men det opfattede jeg mere som om hvis der var freelance arbejde, at du skulle kunne stole på jeg sender dig koderne når betalingen er registreret
Avatar billede blomsites Nybegynder
18. november 2008 - 14:09 #14
Man kan evt. krive kontrakt.
(Jeg har ansøgt.)

Mvh Daniel Blom
tlf: +45 22 962 965