Avatar billede sprucemoose Nybegynder
03. april 2008 - 11:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

OPsætning af Push til mobil email.

Hej

Jeg har brug for hjælp til at opsætte push til mobile enheder. Jeg har en 2003 Exchange server med sp2. Vi kører i forvejen med webmail, så det er der åben for, nu vil jeg gerne tilbyde brugerne mail på deres mobile enheder.

Har brug for lidt hjælp til at komme igang.

Mvh

Sprucemoose
Avatar billede Spotgun Seniormester
03. april 2008 - 13:53 #1
Jeg brugte denne guide (godt nok til en SBS server, men princippet burde være det samme for en ren Exchange).

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8be70d72-1e5a-4128-a30c-dafeeb43544d&displaylang=en
Avatar billede sprucemoose Nybegynder
03. april 2008 - 13:56 #2
Tak for svaret. Min er også en sbs 2003 :-) Ved ikke lige hvorfor jeg skrev Exchange.

Kigger på det.
Avatar billede Spotgun Seniormester
03. april 2008 - 13:58 #3
Ok, så skulle det jo være til at gå i krig med :)
Avatar billede a1a1 Novice
04. april 2008 - 16:20 #4
det er til at finde ud af, men ikke altid lige nemt f.eks. hvis du vil bruge ssl.
Avatar billede sprucemoose Nybegynder
07. april 2008 - 13:50 #5
Problematikken med eksterne certifikater er umiddelbart det mest bøvlede som jeg ser det, men arbejder ud fra ovenstående guide, ser fin ud.