Avatar billede idaholst Nybegynder
03. april 2008 - 11:29 Der er 1 kommentar

Ustabile netværksdrev over wlan.

En række bærbare er koblet op på en trådløs router. På de bærbare er der etableret forbindelse til en række netværksdrev på en filserver.
Når en bruger f.eks. forsøger at åbne eller gemme på et af disse netværksdrev opleves det ofte, at drevet ikke er tilgængeligt - prøves der igen oprettes forbindelsen. Det største problem er når brugere forsøger at gemme f.eks. et word-dokument på et netværksdrev - ofte gemmes dokumentet ikke eller windows forsøger sig med forsinket skrivning til drevet, tit med fejl i filen til følge. Det skal siges, at de bærbare alle er i samme arbejdsgruppe, ligesóm alle ande pc'er på stedet (der opleves ikke problemer på kablede pc'er.

What dælen do we do???
10. april 2008 - 17:55 #1
Du har også oprettet spm. ved -> http://www.eksperten.dk/spm/827321 ...