Avatar billede kingyo Nybegynder
03. april 2008 - 09:43 Der er 3 kommentarer

Whitespace over chapters

Hej, vi sidder netop med et problem i forbindelse med noget rapportskrivning.

Til chapters, benytter vi pakken fncychap. Som det fremgår, dannes der en hel del plads over og under kapitteldefinitionen, som vi meget gerne ville kunnet udryde. Der opstår i øvrigt også meget plads over almindelige chapters.

"Fejlen" fremgår af følgende billede: http://img337.imageshack.us/img337/1133/latexproblemie6.jpg

Vi har prøvet at arbejde med .sty filen fra fncychap, men umiddelbart lader intet vi gør til at have effekt -- er der en derude som evt. kan hjælpe os? På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2008 - 10:41 #1
jeg synes da det ser pænt ud. Kig i fncychap manualen, pil IKKE ved fncychap.sty!
Avatar billede aliaz Nybegynder
03. april 2008 - 10:41 #2
Vil du ikke prøve at sende koden til fncychap til jesper@noergaard.eu, så kigger jeg lige på det?
Avatar billede aliaz Nybegynder
28. maj 2009 - 19:30 #3
Er det ikke på tide at få lukket denne tråd?