Avatar billede lsskaarup Nybegynder
02. april 2008 - 21:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Smalt tastatur eller et uden numerisk tastatur

Jeg søger en eller flere forskellige modeller af tastatur som ikke er ret bredde. Enten ved at tasterne er gjort mindre og sidder meget tæt, eller ved helt at undvære det numeriske tastatur.

Det skal ikke være noget fint tastatur, og hvordan det går i knapperne er underordnet, idet det skal bruges til computere der står i en stålproduktion.

De skal altså kunne tåle lidt af hvert.

Hvilke modeller findes der og hvor kan man købe dem herhjemme?
Avatar billede jeppson Nybegynder
02. april 2008 - 21:14 #2
Danbit sælger alt muligt specialiseret it-udstyr:

http://www.danbit.dk/produkter/1600.phtml

eks.: http://www.danbit.dk/produkter/1604.phtml

PS: Jeg er ikke på nogen måde associeret med Danbit :-)
02. april 2008 - 21:16 #3
15 sec. *S*
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. april 2008 - 13:57 #4
Livet små marginaler :-)

Men jeg gemmer DANBIT, det er interessant. Smid et svar, karise_larry
04. april 2008 - 17:36 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)

PS: Jeg får - desværre - heller ikke nogen bonus fra Danbit *S*
Avatar billede pgpoulsen Nybegynder
24. november 2010 - 17:36 #6
Hej

Undskyld jeg genopliver en gammel tråd, men det er stadig relevant for mig.

Jeg syntes at det første tastur på http://www.danbit.dk/produkter/1603.phtml (KEY-MINI-B-N) er lige det som jeg står og mangler. Desværre sælger Danbit kun til virksomheder. Nogen der ved hvor jeg kan købe det som privat?

mvh
/peter