Avatar billede siranee Nybegynder
02. april 2008 - 11:47 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Vudering af www.thcfashionse.com

Hejsa, jeg er ejer af: http://www.thcfashionse.com

Jeg vil meget gerne have jeres vudering :-)

ris og ros

Hvad kan ærdres, gøres bedre osv..

på forhånd tak for jeres tid
Avatar billede w13 Novice
02. april 2008 - 11:59 #1
Rigtig flot design, synes jeg. Ikke mange indvendinger.

Dog er det lidt en skam, at menuteksten går ned over hovedet på hende til venstre, når man er inde på siden. Tror det ville tage sig bedre ud, hvis menuen blev lidt højere, så hun bedre kunne være der. =)
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2008 - 12:03 #2
ganske godt, overskuelig og lige til at gå til
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. april 2008 - 12:04 #3
Håber der kommer en svensker forbi, der skal skrive det rent, på svensk. Det der står er nok mere "svansk" ;o)
Avatar billede siranee Nybegynder
02. april 2008 - 12:09 #4
hehe, der er en svensker der har været indeover, men der er nok stadgvæk fejl... de skal rettets
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. april 2008 - 12:11 #5
Der er mange fejl.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2008 - 12:12 #6
svansk hehe den var ny :-)
Avatar billede siranee Nybegynder
02. april 2008 - 14:35 #7
ellers ikke andre med gode ider?

jeg skal have den gjordt kendt i sverige, men jeg er ikke så god
til det der med reklame på internettet. adwords osv... nogle foreslag?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2008 - 14:40 #8
mange sværger til google https://adwords.google.com/select/CampaignSummary
Jeg har prøvet med bannervisning hos krak, røv dyrt og ingen resultater.
For hurtige resultater, vil jeg anbefale at reklamere i svanske aviser samt sprede dit link i diverse målrettet nyhedsgrupper
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. april 2008 - 14:47 #9
Her er Sveriges største netsite hvor der bliver solgt nye og gamle ting (som den blå avis). Der kunnne du jo evt. lægge et par billeder ud med pris og link. Men glem ikke at rette alle fejlene.

www.blocket.se
Avatar billede siranee Nybegynder
02. april 2008 - 14:59 #10
hej michael, mange tak for linket, der vil jeg da lige mlde mig til ;-) hehe

det med at rette fejl, ja det skal jeg lige ha set på.

jape44, jeg google adwords har jeg også hørt godt om, men det er en jungle... og jeg føler mig som en fremmed...
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2008 - 15:17 #11
det syntes jeg nu ikke, hvis du kunne lave den website er google ikke saå svær, iøvrigt gav jeg også det forkerte link, det skulle være: https://www.google.com/adsense/

når man har udfylt ganske få oplysninger er der en html kode du bare skal kopiere ind på dine side, så spiller det og pengene ruller ind.
Avatar billede siranee Nybegynder
02. april 2008 - 15:57 #12
jape44. adsense der skal man jo reklamere på sin hjemmeside for andre sider ik?
det er jo reklame for min side jeg skal bruge :-) heh
Avatar billede w13 Novice
02. april 2008 - 16:31 #13
siranee>> jape44 mener vel, at du skal tilføje din virksomhed til adsense, så det bliver én af de sider, der bliver vist i adsensereklamer :) Der er jo 2 sider af adsense-funktionaliteten.
Avatar billede siranee Nybegynder
02. april 2008 - 17:31 #14
Earn money from relevant ads on your website

Google AdSense matches ads to your site's content, and you earn money whenever your visitors click on them.

Jeg syntes kun at finde en side af adsense. jeg troede man lavede en adwords kampagne og så blev den vist gennem adsense...
Avatar billede w13 Novice
03. april 2008 - 09:53 #15
Det kan godt være. Men så er det vel dér, du skal oprette dig? :)
Avatar billede schram Nybegynder
03. april 2008 - 16:16 #16
Jeg kan ikke helt se om det er meningen.. Så der er en meget lille ting :)
Men det irritere mig lidt at der er kanter rundt om billederne (eller at de ikke har den samme farve som baggrunden), kan godt se nogen steder det indrammer siden, men andre steder virker de som om det ikke er meningen...
Avatar billede schram Nybegynder
03. april 2008 - 16:19 #17
Hov.. For hurtig til at sende..
Ville lige sige at ellers en pæn og overskuelig side.. :)

Synes dog også at man skal have mulighed for at gå tilbage til den side man kommer fra når man har lagt en vare i kurven..
Avatar billede siranee Nybegynder
03. april 2008 - 16:47 #18
ja den med tilbage knap skal jeg lige have rette ;-)

mange tak for alle jeres gode svar.

nu mangler siden bare at blive kendt i sverige :-) hehe
Avatar billede tolderberg Nybegynder
29. maj 2008 - 22:59 #19
Hej!

"Top High Class Fashion" står der... Hvordan kan det så være at I ikke bruger en sparegrisfuld penge på et logo? Det ser hamre godt ud med de der border og sager, men der mangler simpelthen et bomærke, eller et brand om du vil.
Farverne er super velvalgte, og strukturen i sitet er også nem og ligetil.

Det var mine two cents

/TB