Avatar billede strikehawk Nybegynder
02. april 2008 - 08:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alle mod alle

Jeg har 10 hold der alle skal møde hinanden, på skiftevis hjemme og ude bane hvordan kan jeg gøre det?
Avatar billede be_nice Juniormester
02. april 2008 - 09:51 #1
Du kan måske benytte dette freeware program:
http://www.softpedia.com/progDownload/Match-Generator-Download-38624.html
Der kan naturligvis også laves en løsning via noget kode - måske kommer der et bud på dette fra anden side.
/Be_Nice
Avatar billede strikehawk Nybegynder
02. april 2008 - 11:52 #2
Nej det er ikke helt det jeg skal bruge.

Det drejer sig om bowling, jeg har 10 hold der skal mødes alle mod alle
Avatar billede be_nice Juniormester
02. april 2008 - 12:15 #3
Dette program har 2 funktioner - det starter med knock-out funktionen, men hvis du trykker på knappen "Weekly" får du mulighed for at vælge 8, 10, 12, 14 eller 16 hold der skal spille "alle mod alle" over 15 uger (tryk på "Help" funktionen for mere info.
Når du har genereret alle 15 runder, er det jo blot at vende rækkefølgen når der så skal byttes om på ude- og hjemmehold.
Jeg synes ikke at programmet er så ringe endda - og du kan markere resultatet og sætte det ind i Excel hvis du ønsker at arbejde videre med de genererede data. Så programmet er ikke så ringe endda - selvom det kun er freeware.
/Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
27. september 2008 - 12:15 #4
Husk at lukke dit spørgsmål.
/Be_Nice
Avatar billede strikehawk Nybegynder
16. marts 2009 - 16:03 #5
Denne tråd er lukket