Avatar billede leviking Nybegynder
01. april 2008 - 17:21 Der er 5 kommentarer

Freelance ASP.NET C# opgave - programmør søges

Jeg skal bruge webprogrammør til et ASP.net C# webbaseret projekt med masser af fremtidsmuligheder. Vi går i luften med vores site i de kommende uger og har brug for en ekstra mand hurtigst muligt, der kan gå i gang snarest muligt og vedligeholde samt videreudvikle systemet.

Vi har en større arbejdspukkel nu (100-200 timer) der skal spises ASAP og det vil fremover falde til måske 5-10 timer ugentligt.
Det er vigtigt du bor i Østjylland, da vi mødes løbende i Århus. Hvis du arbejder kvalitetsorienteret og selvstændigt, hører jeg gerne fra dig.

Skriv din mail her eller spørgsmål og jeg vil kontakte dig.

Mikkel
Avatar billede jonhauge Nybegynder
01. april 2008 - 21:32 #1
Relation House har godt nok udviklerne sidende i Ukraine, men måske kan vi skaffe en til Jylland.

MVH

Jon Hauge
http://relationhouse.com
Avatar billede wolstrup Nybegynder
02. april 2008 - 09:55 #2
Mon ikke i kan finde hjælp på Flexer´s lister:

Freelance .NET programmører: http://www.flexer.dk/freelance/freelance-net-programmoerer.html

og

freelance C programmører: http://www.flexer.dk/freelance/freelance-c-programmoerer.html
freelance
Avatar billede leviking Nybegynder
02. april 2008 - 10:22 #3
Jon / RelationHouse: SPændende forretningskoncept i har. Held og lykke med det. Vi skal bruge en mand der kan dansk og kan starte snareset.

Wolstrup: Tak for tippet, men i sidste ende står der ikke mere end et par stykker i den liste. Så vi leder stadig!
Avatar billede coladrenge Nybegynder
02. april 2008 - 12:46 #4
Hej

Jeg har en programmør som kan bruges til formålet - han er er rigtig dygtig. Vi er bosidende i Hjørring og arhbejder over hele landet - vi er pt. 3 fuldtidsansatte.

kontakt : jhc@mj-software.dk
Avatar billede leviking Nybegynder
03. april 2008 - 09:45 #5
Jeg har fundet en person til opgaven. Tak for interessen.

Mikkel