Avatar billede nielswb Novice
01. april 2008 - 16:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

relationsvinduet "forsvinder" mine tabeller

Hola experts  %)

Jeg har tidligere været ude for, at tabellerne i realtionsvinduet flyttede sig langt ned og langt ud til højre - men de har dog været tilgængelige og har kunnet flyttes tilbage...

Nu har jeg så et relationsvindue, hvor den ene af tabellerne har flyttet sig OPAD, og jeg kan ikke længere få fat i bjælken og få den flyttet på plads, og derfor heller ikke redigere relationerne til de første felter i tabellen!?!

Nogen som ved, hvordan jeg får flyttet tabellen tilbage??
Avatar billede terry Ekspert
01. april 2008 - 17:43 #1
Well I've never heard of this problem before. Maybe altering the display to a higher resolution might enable you to get hold of it.
Avatar billede fdata Forsker
01. april 2008 - 17:54 #2
Kan du ikke samle de øvrige og gradvist trække dem opad indtil du kan se flygtningen?
Avatar billede nielswb Novice
02. april 2008 - 14:06 #3
terry.. jeg bruger normalt 1024x768 - har prøvet at sætte opløsningen til 1280x960, men det gjorde ingen forskel...

fdata.. problemet er, at flygtningen er højere oppe end det er muligt at scrolle...
Avatar billede fdata Forsker
02. april 2008 - 14:30 #4
Føj! Jeg satsede på at de måske flyttede det virtuelle vindue. Ingen andre bud herfra.
Avatar billede nielswb Novice
02. april 2008 - 14:32 #5
Nå, så var løsningen der... "Skjul tabel" - og bagefter "Vis tabel", så dukker den op et sted hvor den kan flyttes, og med alle relationerne intakte  %)

Og så er problemet: kan jeg annullere spørgsmålet så de 60 p. ikke bare hænger og svæver i det tomme hyperspace? - for det er vel ikke korrekt at give dem til mig selv...
Avatar billede fdata Forsker
02. april 2008 - 15:02 #6
Hvis du selv finder en løsning er det selvfølgelig helt ok at du selv napper pointene tilbage. Pointene går til den bruger, der løser problemet  ;o)
Avatar billede nielswb Novice
04. april 2008 - 13:08 #7
...
Avatar billede terry Ekspert
04. april 2008 - 14:26 #8
you also need to accept your answer