Avatar billede pixar13 Nybegynder
01. april 2008 - 15:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gammelt Spil Med Grøn Kugle/Bold

Hej eksperter.

Jeg kom til at tænke på et ret gammelt spil, med en grøn kugle/bold, som man skal styre gennem nogle baner - jeg mener at det var byer. Mere kan jeg desværre ikke huske.

Nogen der ved hvad jeg tænker på for et spil? - Smid gerne en video fra youtube eller sådan noget ind i tråden, så jeg lige kan sikre mig, at det nu også er det rigtige.

MVH
Mads
Avatar billede flash_84 Nybegynder
02. april 2008 - 08:59 #1
Hej.

Det var ikke mange informationer... :)

Der var engang et spil til Playstation, der hed "Kula World". Det var en badebold som man skulle styre, mens den trillede rundt på en figur. Et banalt, men ret sjovt spil, som jeg fik mange timer til at gå med.

Det kan iøvrigt downloades til Playstion 3 for omkring 40,-. Så nu kan jeg igen spilde tiden :)

Du kan se et screendump her:

http://i.idnes.cz/bw/18/kulaworldpsx_04.jpg

Ellers kan du google på "Kula World".

Hilsen flash
Avatar billede pixar13 Nybegynder
03. april 2008 - 08:51 #2
Årh ja, det husker jeg godt.

Men det er desværre ikke det jeg søger.

Har du/i nogen andre forslag?
Avatar billede pixar13 Nybegynder
08. april 2008 - 21:11 #3
Lukker