Avatar billede michaelkaas Nybegynder
01. april 2008 - 08:57 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

multiple smtp i exchange

Hej Eksperten.

Har prøvet i en del tid at få flere mail domains ind i min exchange, men kan dælme ikke få den til at acceptere og modtage mine mails.
Den eksterne DNS pejer imod vores IP, og det er fint.. derefter har jeg sat en ny Recipient policy op samt en connecter som jeg fik afvide var nødvendig.. derefter er jeg lidt på bar bund`?
Har smidt en ny zone i vores interne dns.

Hvad mangler jeg for at det virker?

M.v.h Michael
Avatar billede strych9 Praktikant
01. april 2008 - 22:37 #1
Hvis du dobbeltklikker en bruger i ADU&C og så går til det faneblad med e-mail adresserne. Har brugeren så fået en email adresse fra det tilføjede domæne? Hvis ikke, så mangler recipient update service eventuelt at køre.

Du behøver ikke en SMTP connector. Bare slet den. Når der ikke er nogen SMTP connector, så leveres mails bare til SMTP Virtual Server i stedet, og det er meget fint.
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
04. april 2008 - 10:00 #2
Fandt ud af det :)

Men du får da lige halvdelen.. for at komme med svar :)
Avatar billede strych9 Praktikant
04. april 2008 - 18:31 #3
Jamen så siger jeg tak. =) Vil nu meget gerne høre hvad du endte med at gøre for at få det til at virke.