Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
31. marts 2008 - 17:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HP C5180 scanner fejl

Hej Eksperter.!
Jeg sidder med en printer som ikke vil scanne. Når jeg åbner det medfølgende scannerprogram (HP Solution Center) får jeg at vide jeg skal geninstallere den. jeg har geninstalleret den 2 gange nu. Men det virker stadig ikke.

Her er et screenshot

http://img155.imageshack.us/img155/9617/fejlgk1.jpg

Jeg bruger Windows Vista
Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
31. marts 2008 - 17:44 #1
Ps. Det er en HP Photosmart C5180 All-in-One
Avatar billede matcho Nybegynder
31. marts 2008 - 18:15 #2
Har du scannet med den på Vista før.
Ellers gå på hpes hjemmeside for og se om der er lavet en driver til Vista.
Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
31. marts 2008 - 19:32 #3
Ja scanneren har virket for et par dage siden, men pludselig virker den ikke mere.
Jeg har en vista driver til printeren og alle andre funktioner virker også.
Avatar billede matcho Nybegynder
31. marts 2008 - 19:44 #4
På din driver cd står der ikke Twain driver et sted så prøv om du kan installere den manuelt.
Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
31. marts 2008 - 19:56 #5
Nej det står der ikke noget om.??
Avatar billede matcho Nybegynder
31. marts 2008 - 21:21 #6
Det er svært og se hvad der er galt,men jeg ville nok afinstallere igen og lede efter om der er noget tilbage af det du skal slette selv, det sker at der bliver noget tilbage som kan ødelægge nyinstallation.
Når du så installerer igen skal du ikke tilslutte usb stikket før du har installeret driver.
Avatar billede matcho Nybegynder
01. april 2008 - 00:25 #7
Glemte lige at når du har gjodt det, skal du i kontrolpanel og se om den er der er den det,så højreklik og slet den,genstart,og brug guiden tilføj printer.
Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
29. marts 2014 - 00:02 #8
Lukker