Avatar billede nybygger Nybegynder
31. marts 2008 - 15:59 Der er 6 kommentarer

Jeres mening om www.eventportalen.dk

Hej

Så prøver vi igen efter "vores" server er blevet stabil. Vi vil gerne have alt den kritik på www.eventportalen.dk der er, at finde - Brugervenlighed, farver, design, forslag til forbedringer, hvad den ellers bør indeholde osv.

Ros tager vi naurligvis også imod :-)

På forhånd tak! http://www.eventportalen.dk
Avatar billede gurly Praktikant
31. marts 2008 - 16:29 #1
du må ikke have det samme spørgsmål åbent flere steder
http://www.eksperten.dk/spm/825930
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2008 - 16:56 #2
gurly - det er det heller ikke :D
Avatar billede gurly Praktikant
01. april 2008 - 00:25 #3
Nej der var jeg helt galt på den, sikken en kvejer  c",)
Avatar billede gurly Praktikant
01. april 2008 - 00:28 #4
og så kan jeg godt lide at du har Falster og Lolland hver for sig, folk "ude fra" plejer bare at skære os over en kam som "lolland falster"
er du selv her nede fra sydhavsørene ?
Avatar billede nielspt Nybegynder
17. april 2008 - 14:12 #5
Jeg har kun lige kigget på forsiden:

Det første der slog mig, var ar der ikke er nogen border omkring billederne øverst, og ned langs højre side - måske en tynd sort/mørk border ville gøre underværker?

Det ser godt ud, at der i de store, midterste billeder stikker noget ud over rammen.

Top-10-billedet samt stjernen ligner lidt noget clip-art - det er jeg ikke så vild med.

Ellers godt med tabs til navigation - det er det mest brugervenlige, synes jeg.
Avatar billede tolderberg Nybegynder
29. maj 2008 - 23:11 #6
Hej hej,

Jeg synes I rammer lige på med valget af de farver. Jeg synes ikke om de store kasse med kategorier af underholdning. Det er for voldsomt. Det kunne man have løst med en flash ting eller noget, der viste de enkelte kategorier stille og roligt.
Men nattelivet foroven giver en god samling på siden, og placeringen af det det handler om er god. God prioritering!
Ok, Top 10 tingen er lidt søgt, men stjernerne er ok. Det er en del af designideen, så de skal være der.

I FF kniber det med at holde styr på fontene, og særligt størrelsen under Annoncering. Det er noget kodefejl, der let kan rettes til, men det skæmmer bare lidt.

10-4 fra

/TB