Avatar billede tvacn Nybegynder
31. marts 2008 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Betaling af medlemskontingent med Dankort

Jeg har fornøjelsen at være kasserer i en forening med ca. 200 medlemmer med årlig kontingentbetaling. Vi vil gerne fremover undgå at sende girokort ud til betaling af kontingent. Dels er det dyrt og besværligt at sende ud, og det er dyrt at betale.
Så vi vil gerne gå over til elektronisk betaling.
Er der nogen, der kender en simpel og effektiv løsning, så man kan betale over nettet med Dankort, og så få en kvittering skrevet ud som medlemskort?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2008 - 13:31 #1
du skal have et betalings modul hos pbs.dk
Avatar billede noob2003 Nybegynder
31. marts 2008 - 13:32 #2
evt. vip konto hos www.ewire.dk
Avatar billede dechlis Nybegynder
01. april 2008 - 07:48 #3
skal det køre op imod et økonomisystem?? eller skal pengene bare køre ind på en konto?
Avatar billede tvacn Nybegynder
01. april 2008 - 16:44 #4
Pengene skal bare gå ind på foreningens bankkonto, men vi skal selvfølgelig have en form for identifikation af hver enkelt indbetaler. Enten i form af navn, men endnu bedre i form af medlemsnummer som "obligatorisk" indtastning, evt. med validering.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2009 - 18:11 #5
Hvilken løsning brugte du så?