Avatar billede peterpeter Seniormester
31. marts 2008 - 11:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3 nemme og enkle logo til tryk

Hej Alle
I vores fodboldklub skal vi have tryk på vores trøjer.
Vi har sendt logo til trykkeriet, men de siger, at de skal have det i meget bedre kvalitet.

Gerne vektorbaseret.

Er der nogle der vil hjælpe med at gøre disse logo klar til tryk ??

Det er MEGET simple logo'er.

Fortsat god dag.

www.asgi.dk/test/coo.tif
www.asgi.dk/test/pm.tif
www.asgi.dk/test/tsg.tif

Format ? - Jeg ved ikke lige hvilket format de ønsker, men det skal åbenbart være mere "rent"

;-)

På forhånd tak for hjælpen.

/Peter
Avatar billede -flow- Nybegynder
31. marts 2008 - 13:52 #1
kan godt lave det i vektor grafik mod betaling...
Avatar billede mash Mester
31. marts 2008 - 15:11 #2
De skal rentegnes da de er alt for ringe i opløsning ,bliver aldrig godt at trykke.

de skal få dem i .ai eller .eps (.pdf hvis den ikke er låst) ,de har det nok liggene eller deres reklame ansvalige ved hvor man kan få dem.
Avatar billede peterpeter Seniormester
31. marts 2008 - 15:18 #3
Ærgeligt at det er besværligt...
Jeg troede måske et smart billedebehandlingsprogram kunne rette lidt op på linierne....

Så må jeg droppe vektorgrafikken, men hvad med blot en rentegning af logo'erne ??

Tak
Fortsat god dag

/Peter
Avatar billede viggosmor Nybegynder
31. marts 2008 - 20:51 #4
Når man rentegner bliver det jo lavet til vektor, det er selv samme ting....
Avatar billede -flow- Nybegynder
31. marts 2008 - 23:12 #5
Ville i give et beløb for det?
Avatar billede peterpeter Seniormester
04. april 2008 - 17:56 #6
Ærgeligt, men tak for jeres opmærksomhed.
God Week-end
/Peter
Avatar billede jannike Nybegynder
04. april 2008 - 18:08 #7
I må henvende jer til de respektive virksomheder - de må have dem liggende som .eps (vektor), da en grafiker på et tidspunkt har tegnet dem?! Ellers kan jeg sagtens rentegne dem, men faktisk kunne de godt trænge til en opstrammer, du kan altid henvise dem til mig :) www.creativeme.dk