Avatar billede hobn00b Nybegynder
31. marts 2008 - 01:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bundkort, manglende signal fra Grafikkort,

Hey, jeg er igang med at samle nogle gamle computer dele, men på 2 af mine 3 bundkort får jeg intet signal fra grafikkortet. Det kan self være der er en fejl på de to bundkort, men er der nogle der har nogen idé om hvad fejlen ellers kan være?
Avatar billede fromsej Praktikant
31. marts 2008 - 07:24 #1
Det kan være Ram.
Har du sat en højttaler på kortene, hvis ja kommer der bip?
Avatar billede peet-49 Novice
31. marts 2008 - 08:42 #2
Reeset bios til default på bundkortet (clear mos)
Avatar billede hobn00b Nybegynder
31. marts 2008 - 14:18 #3
nej højtaleren har vi ikke sat til, vi har bare sat bundkortet op med et grafikkort i og én harddisk. Men kan det være en Ram fejl at der slet intet signal kommer?

og hvordan Reeseter jeg Bios? det ikke lige noget jeg har prøvet før ;)
Avatar billede peet-49 Novice
31. marts 2008 - 14:32 #4
Du reesetter bios med jumper på bundkortet, eller ved at tage batteriet ud (det lille runde ca.2cm i diameter) hold batteriet ude mindst en halv time, sæt det i igen, så skulle den være reesettet.
Avatar billede peet-49 Novice
31. marts 2008 - 14:33 #5
Det kan også være en ramfejl som fromsej skriver.
Avatar billede peet-49 Novice
07. juli 2008 - 07:49 #6
Lidt feedback??
Avatar billede peet-49 Novice
14. september 2008 - 09:56 #7
??