Avatar billede bdp Nybegynder
30. marts 2008 - 23:32 Der er 5 kommentarer

Køb af trådløs netværk

Hej
Hvad vil I anbefale at jeg skal købe købe af trådløs g-netværktsrouter til 3 bærbare Dell maskiner som alle har nyere g-netkort indbygget. Krav skal være at det skal kunne anvendes til de eksisterende netkort, køre stabilt og god rækkevidde.
flg systemmer er fravalgt på forhånd: Linksys wrt64g, Dir-655, Zyxel 415N.

Hvad kan I anbefale ?
Avatar billede gurly Praktikant
30. marts 2008 - 23:51 #1
har lige købt en meget billig siemens, som jeg er glad for, da den fungere godt, og menuerne i opsætningen er logiske og bruger venlige
Avatar billede bdp Nybegynder
31. marts 2008 - 21:01 #2
Hej derude

Der må der være nogle som kan komme med et godt bud på en god g-router eller
en n-router som er god og som kører g (dell standard netkort) uden problemer.
Avatar billede gbzilla Nybegynder
01. april 2008 - 14:27 #3
Jeg ville nok vælge en planet router, den er billig, kører stabilt og den netop understøtter dit netkort ved jeg ikke, men det kan du jo undersøge. Har selv haft linksys og zyxel og det lever ikke op til mine krav
Avatar billede _chip_ Nybegynder
08. april 2008 - 19:36 #4
Hvad prisleje snakker vi om ? :)
Avatar billede bdp Nybegynder
09. april 2008 - 00:01 #5
Under 600 kr. Skal bare virke godt og stabilt med 3 stk Dell bærbare computere og have god rækkevidde, da jeg bor i murmestervilla. PT overvejer jeg D-links nye Dir-300, men kan ikke finde nogen test/anmeldelser på den.