Avatar billede janhorse Nybegynder
30. marts 2008 - 22:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

problemer med opsætning af tdc sikkerhedspakke.

Jeg har afindstalleret norton og genstartet pc.
starter derefter indstallering af tdc sikkerhedspakke. Der sker så det at det ikke fungerer og jeg vil starte en ny indstallering. Det vil den selvfølgelig ikke, da den siger der allerede findes en version. Jeg har prøvet at afindstallere men kan ikke finde programmet i rediger programmer. Programmet har ikke oprettet tdc netsupport, men symbolet på tdc (med låsen) nederst til højre er oprettet. Højreklikker jeg siger den ZLH is not listening.

Hvordan løser jeg problemet.?

på forhånd tak
30. marts 2008 - 22:10 #1
Er du helt sikke på at "afinstaleret norton" er helt gennemført ?
Standard proceduren med ... kontrolpanel - Fjern programmer ... er nemlig _ikke_ nok for Symantec/norton produkter *DOOOOOOH*
30. marts 2008 - 22:12 #2
Fra min 'samling' ->

Mht fjernelse af Symantec/Norton:

Afinstaller
* Norton ...
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

For dig med Vista/XP/2000
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SYMMSICLEANUP.reg
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/MSIFIX.bat
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

1) Kør Norton_Removal_Tool.exe
2) SYMMSICLEANUP.reg
3) MSIFIX.bat

Registreringsdatabase ->
http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register/Problemer]... kør evt. et par gange)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan (=SKAL) NEJ til den.

Genstart normalt...

Manuelt slet følgende mapper (hvis de stadig er der?)
C:\Programmer\Symantec\
C:\Programmer\Norton AntiVirus\
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Symantec\

Genstart normalt...

... ellers vil 'rester' drille resten af tiden...

Avatar billede janhorse Nybegynder
30. marts 2008 - 22:20 #3
Det prøver jeg.

Takker endnu engang.
Avatar billede soerenlc Nybegynder
10. oktober 2008 - 13:28 #4
Jeg har præcist det samme problem, men jeg vil gerne vide, om det virkede før jeg sletter min norton. Da det er det eneste som beskytter pc'en atm.
10. oktober 2008 - 19:47 #5
<janhorse>: Vender du pænt tilbage ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2008 - 20:17 #6
hallo???
Avatar billede janhorse Nybegynder
25. februar 2009 - 21:28 #7
Bedre sent end aldrig.

Beklager.
Avatar billede janhorse Nybegynder
25. februar 2009 - 21:28 #8
ja
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. februar 2009 - 22:58 #9
Og løsningen var???