Avatar billede hkprofil Forsker
30. marts 2008 - 14:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brugen af Facebook

Hvor kan jeg finde spørgsmål og svar vedr.  brugen af Facebook?
Avatar billede zykol0 Nybegynder
01. april 2008 - 15:01 #1
Avatar billede hkprofil Forsker
01. april 2008 - 17:52 #2
Tak for tipset. jeg ved dog ikke lige hvor jeg skal stille mit spørgsmål. Måske kan du hjælpe mig.
Jeg har modtaget en mail med følgende tekst:
-----
"xxxxx added you as a friend on Facebook.  We need you to confirm that you are, in fact, friends with xxxxx.
To confirm this friend request, follow the link below:
http://www.facebook.com/n/?reqs.php
Thanks,
The Facebook Team
-----
Jeg får jævnligt disse request's men nogle af dem virker ikke når jeg benytter linket. Det er ærgerligt, fordi jeg ikke kan finde vedkommende på andre måder.

Ved du evt. hvad jeg kan gøre?
mvh
Avatar billede hkprofil Forsker
24. juli 2008 - 14:18 #3
send venl. svar - jeg fik dog ikke noget ud af det desværre!
Avatar billede leif Seniormester
09. august 2008 - 23:03 #4
Det er måske heller smart at ligge det under spørgsmål vedr. Eksperten.

Men når du er logget ind burde du kunne se et link som hedder x Venneanmodinger
Avatar billede hkprofil Forsker
11. august 2008 - 11:32 #5
Der må du hjælpe mig - nærmere om hvor jeg finder "venneanmodninger"?
Avatar billede c-holst Novice
11. august 2008 - 19:31 #6
i din mailbox fx. kan jo være de virker næse gang du prøver
eller måske har vedkommede fortrudt sin invitation og streget dig fra sin liste. Ved ikke lige om det virker sådan, men det må du kunne prøve af
Avatar billede hkprofil Forsker
30. oktober 2008 - 09:36 #7
ja