Avatar billede 350hunde Nybegynder
18. juni 2001 - 16:13 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

bios password

God eftermiddag!!!

hvor finder jeg en dansk indstruktion til at \"reset bios password\"?????
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. juni 2001 - 16:14 #1
Giv mig din mail så sender jeg en fil som resetter det.
Avatar billede zycho Nybegynder
18. juni 2001 - 16:14 #2
Du tager bare batteriet ud fra motherboardet og tager det ind igen.....Så starter du dyret og vups. Koden er væk
Avatar billede 350hunde Nybegynder
18. juni 2001 - 16:15 #3
jeg ved godt man skal tage batteriet ud... det skulle være et lille blåt et.. men det er lidt svært på en bærbar....
Avatar billede zycho Nybegynder
18. juni 2001 - 16:16 #4
350 > Jeg forstår...

no doubt > Kan du ikke også sende den til mig ? ;) Kan være rar at bruge, hvis man er doven.........
Avatar billede 350hunde Nybegynder
18. juni 2001 - 16:16 #5
men jeg kan jo ikke bruge en fil når jeg ikke engang kan komme ind i komputeren vel!!!!?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. juni 2001 - 16:19 #6
e-mail adresse ?
Avatar billede zycho Nybegynder
18. juni 2001 - 16:28 #7
janh1984@hotmail.com

Står også under min minisite ;)

/TAKKER
Avatar billede madskp Nybegynder
18. juni 2001 - 18:05 #8
For at komme ind og pille batteriet ud (hvis det vel og mærke ikke er loddet fast) sakl du have åbent computeren.
Afhængig af hvilket mærke det er er det lidt forskelligt hvordan det foregår men tit er skruerne gemt bag ved nogle små gummipropper. I andre tilfælde kan tastaturet løftes og så er skruerne herunder.
Hvis batteriet er loddet fast kan det være der er en jumper til at resette BIOS med!
Avatar billede francke Nybegynder
18. juni 2001 - 19:09 #9
Det er da nemmere at gå i bios og load default !!
Avatar billede madskp Nybegynder
18. juni 2001 - 19:13 #10
-> francke

Hvordan skal han kunne gøre det nå han ikke kender passwordet til BIOS
Avatar billede francke Nybegynder
18. juni 2001 - 20:15 #11
Sorry!!
Avatar billede 350hunde Nybegynder
18. juni 2001 - 21:55 #12
det er en ibm 600E... og jeg kan godt løfte tastaturet så er der en printplade til højre og venstre der ligger på hoved og en bagerst der ligger med chipsne øverst,oven på en anden... <lidt svært> gir lige lidt ekstra points
Avatar billede francke Nybegynder
18. juni 2001 - 22:35 #13
Den må hedde noget mere for IBM kan ikke finde deres egen maskine!!
Avatar billede 350hunde Nybegynder
18. juni 2001 - 23:24 #14
Min bærbar computer er model IBM Thinkpad 600E

->francke

jeg synes altså du er lidt lost!!!
Avatar billede dino3003 Nybegynder
19. juni 2001 - 01:14 #15
Der er ikke andet ind at finde the reset jumper eller dit backup batteri antet kan j ik se du kan gøre!
det kunne også være at du kunne hente et crack pasword som virker lige til din Bios hvis du altså har mulighed for det!

:*\\MVH.Dino3003
Avatar billede hojben Novice
19. juni 2001 - 08:59 #17
GLEM DET GLEM DET !!!! Der må være mange stjålne TP\'er i omløb siden der er så mange spørgsmål på dette.... det samme svar gør sig gældende: DU KAN IKKE !!!!!! IBM har tænkt sig om!!!!
Avatar billede bunji Nybegynder
17. juli 2001 - 01:01 #18
prøv evt at kontakte IBM , bare find deres tlf. nr og ring til dem og stil dit spørgsmål tit og ofte sider der en, hardcore tekniker der ved hvordan. P.S. spørg teknikeren venligt ad da det er det man kommer længst med.
Avatar billede 350hunde Nybegynder
15. december 2003 - 19:29 #19
sry... fik ik løst mit problem