Avatar billede ronrondk Nybegynder
30. marts 2008 - 00:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ZOOM problem??

Min computer er begyndt at gå helt amok når jeg har brugt internet explorer et stykke tid så begynder den at zoom'e ind på siden jeg er på.. kører helt op på max zoom (1000%).. og hvis jeg prøver at sætte den tilbage på 100% bevæger den sig bare op på max igen.. som om der er en eller anden knap der sidder fast (hvilket jeg har tjekket efter alle steder).

Den gør det også i f.eks Excel og billedfremviseren.. Ja alle programmer der indeholder en zoom funktion..

Er det en virus jeg har fået reddet mig evt??? Jeg har opdateret windows og min bullguard og scannet og den fandt ikk noget.. Nogen der ved hva det går ud på?? :-(
30. marts 2008 - 00:14 #1
... prøv med et andet tastatur !
Avatar billede ronrondk Nybegynder
30. marts 2008 - 00:20 #2
Jeg har prøvet at afbryde mit tastatur og det løste ingenting..

Det skal lige siges at jeg er nødsaget til at genstarte min computer når problemet opstår og så kan den lige 5 minutter igen..
30. marts 2008 - 00:28 #3
Lige en hurtig - anden mus ???
Avatar billede ronrondk Nybegynder
30. marts 2008 - 03:18 #4
Den har jeg så ikk prøvet endnu.. det må jeg lige gøre når jeg kommer hjem på computeren..
21. januar 2011 - 06:42 #5
(Er du nu kommet hjem ???)
Avatar billede ronrondk Nybegynder
27. januar 2011 - 09:35 #6
Hej igen, sorry jeg er dårlig til at følge op på mine tråde. Problemet hér var en dårlig driver til min touchpad. Så der har ingen problemer været efter ny driver blev installeret.
27. januar 2011 - 18:16 #7
Ping...
(Jeg lægger hermed et [svar]...)