Avatar billede avarjo Nybegynder
29. marts 2008 - 21:21 Der er 3 kommentarer

Trådløs afbryder ?

Hey

Jeg skal bruge en trådløs afbryder til en ventilator 12 volt. Den skal fungere efter samme princip som en trådløs dørklokke, bare med den forskel, at den skal være sluttet eller afbrudt konstant, hvor klokkemodellen kun er sluttet i ding-dong øjeblikket. Det skal IKKE være LK´s nye hus kontakt model. Findes der noget brugbart på markedet?
29. marts 2008 - 23:45 #1
Som inspiration:
... du kunne jo evt. bruge nævnte "trådløs dørklokke" med et kiprelæ imellem ?
Avatar billede enya Nybegynder
30. marts 2008 - 05:49 #2
Er det sådan noget du leder efter: http://www.gnbelysning.dk/product.asp?product=1491&sub=149 ?
Avatar billede enya Nybegynder
11. april 2008 - 04:26 #3
Har du fundet ud af noget...?