Avatar billede bjafle Nybegynder
29. marts 2008 - 17:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Viderestilling, men fast url

Hej Eksperter

Jeg har en hjemmeside der ligger på eksempelvis:
www.minside.dk/hp/ (det er iøvrigt et joomla cms)

Nu har jeg så anskaffet et domæne til siden, det kunne være:
www.egenside.dk

Jeg kan sagtens finde ud af at viderestille fra www.egenside.dk til www.minside.dk/hp/  via et index.html

Spørgsmåslet går på:

Kan jeg viderestille fra www.minside.dk/hp/ til www.egenside.dk og så SAMTIDIG bevare en fast URL der blot skriver:
www.egenside.dk uanset hvad man så foretagersig af klik indenfor www.minside.dk/hp/??
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2008 - 17:57 #1
Måske via en Frame men det er anpå hvordan linksne på www.minside.dk/hp er lavet
Avatar billede bjafle Nybegynder
29. marts 2008 - 18:18 #2
De er lavet via Joomla, da alt der findes på www.minside.dk/hp/ er et joomla cms system.
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2008 - 18:20 #3
Så er det anpå hvordna Joomla laver sine links, men prøv
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2008 - 18:20 #4
Laver du URLForward via www.gratisDNS.dk eller via et webhotel ?
Avatar billede bjafle Nybegynder
29. marts 2008 - 18:23 #5
ok, men så bliver næste spørgsmål hvad du mener med en frame?

Det er sikkert ganske simpelt, men kan du evt give en kort forklaring eller et link? :-)
Avatar billede bjafle Nybegynder
29. marts 2008 - 18:27 #6
ok, glem det tror jeg har fundet noget. Vender tilbage når det er testet. :-)
Avatar billede bjafle Nybegynder
29. marts 2008 - 18:43 #7
Hej Leif.

Yep det virker, tak for hjælpen. Smid et svar så får du point ;-)
Avatar billede bjafle Nybegynder
29. marts 2008 - 18:45 #8
Jeg lavede url forvard via webhotel. Dette er bare en måde at undgå at skulle flytte webhotellet med det samme. Det kan jeg så altid gøre senere
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2008 - 18:54 #9
Svar.