Avatar billede sebastian_schelde Nybegynder
28. marts 2008 - 23:40 Der er 2 kommentarer

Samsung TV

Hej, jeg har et samsung LE37M87BD tv. og en Samsung digital TVboks fra YouSee, jeg kunne godt tænke mig at vide om man kan få den remote man får med fra tv'et til at styre begge dele?

mvh sebastian
Avatar billede justrace Novice
29. marts 2008 - 02:23 #1
Start med at læse side 48 i manualen, og kontakt evt. yousee om der findes en kode til kassen.
Avatar billede goce Nybegynder
27. maj 2008 - 16:35 #2
Jeg er ikke sikker, men har selv et Samsung TV der mener jeg da der er fastinstalleret en sådan digital kabelbox, kan du ik vælge den på en knap øverst på din tv-fjernbetjening?