Avatar billede kennyb85 Nybegynder
28. marts 2008 - 17:52 Der er 1 kommentar

Billede justeres i Vista

Hejsa.. Jeg bruger mit tv til computerskærm.. Samsung 40"

Men billede er for langt til højre.. Dvs. at jeg ikke kan se hele uret og jeg har en sort bjælke i venstre side.

Hvordan får jeg det justeret ind?

Geforce 6600 GT
VGA-VGA
Avatar billede j3ppah Novice
31. marts 2008 - 14:13 #1
Det gør du på skærmen... der er sikkert en knap der hedder "Menu" ??? eller lignende... tryk på den og så kommer der en masse indstillinger med justering...

Ellers prøv at kør i en anden opløsning.... Højreklik på skrivebordet, tryk skærminstillinger, og så kommer det hele af sig selv... hvis du kan prøv eventuelt at kører i 1280x1024 eller hvad det nu er den hedder...