Avatar billede brownghost Nybegynder
28. marts 2008 - 14:25 Der er 1 løsning

Billede komponent til web brug, i asp kode

leder efter nyt billede komponent (image komponent)
PT bruger og har vi brugt ASPIMAGE, men det er simpelthen for dårligt, det crasher service, og drwtsn kommer med fejl for det ret meget, dog har jeg brugt det i 3 år.. men nu er det tiden til der skal et nyt til.

Som man kan se her er det bare det rense skod det ASPimage
http://www.aspin.com/func/review?id=1004010&rid=1525220

Nogle der har erfaringer med andre, der kan anbefale nogle??
Tak
Avatar billede brownghost Nybegynder
03. april 2008 - 16:36 #1
okay efter meget reasearch fandt vi så frem til at det der skal bruges der virker, og ikke ødelægger din server er ASPJPEG det rigtige at bruge :)
www.aspjpeg.com

Lukker