Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2008 - 19:31 Der er 1 kommentar

error: "kern.fallback_elf_brand" is an unknown key

Hey

Jeg har et NAS af typen Synology DS107+
Jeg har fundet ud af at den køre et linux OS, og derfor tænkte jeg at så må jeg også kunne sætte den til at køre BOINC fra World Community Grid :)
Jeg har fået hentet linux klienten og kørt den.. herefter skulle jeg bare køre run_manager, men går jeg gør det, får jeg denne fejl:
./boincmgr: ./boincmgr: 1: Syntax error: "(" unexpected

Jeg googlede mig frem til at man skulle sætte "kern.fallback_elf_brand = 3" med sysctl, men når jeg gør det, siger den bare "error: "kern.fallback_elf_brand" is an unknown key"

Så har jeg søgt lidt videre, og kan det passe der skal startes et modul? og hvilket??

/testkanin
Avatar billede g00fy Nybegynder
29. marts 2008 - 21:51 #1
prøv at skriv file ./boincmgr

jeg tror det bare er en text fil, så kan du prøve at se hvad det er den fejler i.