Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2008 - 00:57 Der er 13 kommentarer

BisonCam kan ikke tage billeder?

Hej eksperter

Ved sgu ikke, om det er den rigtige kategori, jeg opretter spørgsmålet i, men here goes:

Efter at have kæmpet i to timer med softwaren til mit BisonCam i min Znote 6625WD, er det endelig lykkedes at få det til at virke. Til min store irritation kan jeg bare kun optage video og ikke tage billeder. Er der nogen, som ved, hvordan jeg ændrer indstillingerne, så jeg kan tage billeder?

Håber meget på hjælp!

Stinna
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2008 - 11:04 #1
Hmm, det kunne mit engang gøre men jeg finder det ikke lige nu, mit sidder i en Clevo, men jeg vil lige prøve at finde softwaren til det og så prøve reinstallere det.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2008 - 11:24 #2
Denne computer->Bison Camera ligger nederst på listen, den prøver du at klikke på og vupti du kan tage billeder enkeltvis.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2008 - 13:22 #3
Super, tak skal du have. Problemet er, at jeg har Vista, så kan faktisk ikke se "Denne computer"... Kan du hjælpe lidt mere?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2008 - 14:16 #4
Hmm vent på svar jeg starter lige min egen Vista maskine op og ser efter
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2008 - 14:21 #5
Jeg har et sted når jeg klikker på logo i nederste V hjørne der står der Computer ligger den ikke der under.
Mit Bison er monteret i en bærbar
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2008 - 15:24 #6
Nej det gør det nemlig ikke. Men under Computer -> C-drev -> Windows -> BisonCam ligger to programmer, henholdsvis LiveCam - som altså optager video - og BisonMnt, som jeg ikke kan starte, da min computer ikke reagerer på Åbn...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2008 - 15:29 #7
Øv det var ellers lige foran, men sådan skal det åbenbart ikke være, nå men jeg leder lige lidt videre.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2008 - 15:40 #8
Tusind tak :) Jeg venter i spænding!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2008 - 20:29 #9
http://www.hol.dk/traad.aspx?fid=21&tid=411159
Hvilket siger mig at du ikke er alene, jeg har ikke læst det igennem men der er måske guldkorn
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2008 - 20:31 #10
Der står at man skal tænde cameraet inden man istallere driveren.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2008 - 21:57 #11
Desværre, kender allerede tråden i min søgen efter, hvorfor det slet ikke fungerede i starten. Som sagt er det endelig lykkedes mig at få installeret driveren med kameraet tændt, men det kan altså kun optage video...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2008 - 22:56 #12
ok fortvivl ikke der er nok noget nyt imorgen
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2008 - 12:19 #13
Hey eksperter, der er vel ikke nogen af jer, der skulle have fundet en løsning? Ville være meget taknemmelig :)