Avatar billede darkblack Nybegynder
26. marts 2008 - 23:59 Der er 3 kommentarer

Alt er gået galt

Hej jeg har et lille problem og håber i kan hjælpe.

Jeg har en Acer ferrari med windows vista.

Jeg har altid ville formater min harddisk fordi der var for meget rod, dog var der en fejl i mit recovering program (indbygget i systemet) som gjore jeg ikke kunne, så klagede jeg til acer, og efter 7uger fik jeg 3cder i dag!, så skulle jeg ud til en ven og så formateret jeg ude ved ham, først loaded den "ramdisken"

og efter det ville den har en af de andre cder, jeg satte den i og den startede på at formater /c men ved 2%, kom der en error (kan ikke huske hvad den hedder) og genstarter min pc, efter det sætter jeg så min "ramdisk" igen, men denne gang får jeg dette:

Windows cant not load File STCDboot.iso, error 32768.

Hvad sker der? cden var 7 min gammel! så nu kommer mit spørgsmål; hvem skal jeg klage til?  Acer? som har givet mig en cd som ikke virker? eller webshopen som solgte mig bærbaren, som var meget dyr!

Og hvad skal jeg sige? ; " Øh cden som i sendte for 2dage siden er gået i stykker bare sådan lige, kan i ikke lige se på det?" det kan man jo ikke sige.

Kan i ikke komme med et svar, og jeg ved godt jeg skriver af H til men har det bare ikke godt efter man har ventede 7uger og så får man fejl og så viser det sig at computeren ikke kan starte mere (den prøver at recover selv om det ikke virker.)
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2008 - 06:50 #1
Prøv nu at slå koldt vand i blodet, download og brænd www.helgec.dk/insert.iso (skal brændes som bootimage, se hvordan på www.helgec.dk/livecd.html) herefter booter du op på cdèn, vælger "gparted" som beskrevet på www.helgec.dk/gparted.html - du kan nu se din recovery partition og den højreklikker du på, vælg "Manage flags" og sæt flueben i feltet "boot" - genstart og nu vil du se at computeren begynder at gendanne fra recovery partitionen
Avatar billede darkblack Nybegynder
27. marts 2008 - 15:51 #2
okay, men har ringet ind til acer, og de siger at det muligvis har vært noget med cden og de vil nu tag den ind og kig på den
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2008 - 18:46 #3
Hvorfor oprettede du så spørgsmålet når du alligevel ikke ønsker respons