Avatar billede oprah Nybegynder
26. marts 2008 - 17:16 Der er 3 kommentarer

hvorfor kan jeg ikke installere programmerne

Hejsa

Jeg er lidt usikker på om det er den rigtige kategori til mit spg. Men jeg håber alligevel, at der er nogen, der kan hjælpe.
Jeg har lige fået et bærbare. Problemet er, at jeg ikke kan  installere programmerne bl.a. Photoshop og Homesite på computerne. Programmerne er ikke orginale, hvilket måske kan være årsagen til at computeren ikke vil lade dem installeret. Hvad kan jeg gøre? Jeg har ikke råd til at købe cd'erne med de originale programmer. Er der en eller anden funktion man kan slå til eller fra for ligesom at få computerne til at installere dem?
På forhånd mange tak

Oprah
Avatar billede gurly Praktikant
26. marts 2008 - 17:29 #1
Der må i følge reglerne ikke diskuteres ulovlige programmer her på eksperten c",)
Avatar billede justrace Novice
26. marts 2008 - 17:43 #2
Personer der bruger pirat-software er skyld i at vi andre skal betale mere. Hvis du ikke har råd til at købe dem, så lad være med at bruge dem.
Avatar billede olebole Juniormester
26. marts 2008 - 22:17 #3
<ole>

"Hvad kan jeg gøre?" >> Du skal skynde dig at lukke spørgsmålet og håbe på, Admin lader dig beholde din brugerprofil!

/mvh
</bole>